Bistro CANVAS v areáli SLOVENKA2 spúšťa od 30. marca výdaj jedla cez okienko a donášku

SPRÁVY
3 /

Prevádzka CANVAS na pozemku budúceho projektu vznikla s ambíciou oživiť ponuku gastra na Striebornom námestí. Teraz chce pomôcť pracujúcim, rodičom a seniorom zabezpečiť si bez starostí kvalitné jedlo aj v čase epidémie koronavírusu.   

Bistro Canvas

Developer projektu, korým je spoločnosť ARKON, plánoval otvoriť nové bistro CANVAS café & streetfood už tento mesiac. Vzhľadom na aktuálne obmedzenia pohybu ľudí a sociálnych kontaktov sa ju však v čase epidémie koronavírusu rozhodla otvoriť a využiť v mierne zmenenom režime – na výdaj a donášku kvalitného jedla pre všetkých Banskobystričanov.

Nová prevádzka bude fungovať od pondelka 30. marca, každý pracovný deň od 10:00 do 18:00 hod. a jedlo bude možné objednať si osobne pri okienku alebo telefonickys následným osobným odberom či využitím  donášky. Pri príprave aj výdaji jedla budú dodržané všetky hygienické opatrenia a zákazníci si budú môcť jedlo vyzdvihnúť po jednom a iba s rúškami.

„Veľmi sme sa tešili na to, ako už v marci oživí naše bistroCANVAS café & streetfoodStrieborné námestie, bohužiaľ, v súčasnej vážnej situácii to nie je možné. Napriek tomu sme chceli aj my prispieť k uľahčeniu života ľudí v tejto zložitej dobe a rozhodli sme sa preto využiť už pripravenú prevádzku na výdaj jedla cez okienko a donášku. Špeciálne upravené kontajnery, v ktorých CANVAS sídli, majú zabudované výdajné okienko, a preto sú na takýto spôsob predaja ideálne,“

hovorí Adrián Švec zo spoločnosti ARKON a dodáva:

„Chceme umožniť ľuďom, ktorí musia aj v tomto čase pracovať, ale aj rodinám s deťmi, ktoré majú teraz úplne iný režim, či seniorom, aby mali každý deň kvalitné jedlo bez starostí a mohli sa v pokoji najesť so svojimi blízkymi.

V ponuke budú každý deň štyri hlavné jedlá (dve s obmenami a dve ako stála ponuka), polievka a nápoj. Pre kupujúcich osobne cez okienko bude navyše k dispozícii vždy káva so sebou zdarma. Jedlo bude pripravovať prevádzka Vintage Bistro v Lučenci, v prevádzke CANVAS-u bude prebiehať iba výdaj.

Do ponuky sme zahrnuli obľúbené jedlá, ktoré sa bežne varia v rodinách. Veríme, že aj vďaka nám sa budú môcť ľudia kvalitne najesť doma so svojimi blízkymi a zvládnuť tak ľahšie všetky povinnosti, ktoré im táto zložitá doba priniesla,“

dopĺňa Švec.

Keďže bezpečnosť je absolútne na prvom mieste, pracovníci výdaja ako aj dovozu budú mať po celú dobu nasadené rúška a ochranné rukavice. Veľkou výhodou prevádzky CANVAS je možnosť parkovania. Pri prevádzke je k dispozícii 27 parkovacích miest, na ktorých môžu zákazníci zaparkovať, kým si vyzdvihnú jedlo. Zároveň budú mať prehľad, koľko ľudí čaká na výdaj, čo umožňuje dodržať bezpečné vzdialenosti medzi čakajúcimi zákazníkmi.

Mimoriadna prevádzka bistra CANVAS v čase trvania koronavírusu

Menu bude zverejnené vždy na celý týždeň dopredu na www.canvas.sk a FB profile @CanvasSlovenka. 

 Objednávky

Osobne pri okienku (preferovaný spôsob predaja) alebo telefonicky na čísle 0907 765 771.

Predaj

Cez okienko každý pracovný deň v čase od 10.00-18.00 hod. (o 18:00 bude ešte možná posledná objednávka, aj na rozvoz) Zákazníci budú môcť k okienku pristúpiť iba po jednom a v ochranných rúškach, čakanie v rade by malo byť v potrebných rozostupoch. Očakávaná doba čakania cca 5 min., kým sa jedlo zabalí.

Telefonicky osobný odber prípade cez poverenú taxislužbu alebo kuriéra alebo donáška počas celého dňa. Ak má zákazník záujem priviezť jedlo v čase medzi 11:30 až 13:30 hod., odporúčame objednať si ho do 11:00 hod. Priemerná doba doručenia mimo obedového času je priemerne 60 min. od objednávky.

Možnosť platby

Pri predaji cez okienko je platba možná hotovostne a platobnou kartou, pri donáške iba platobnou kartou.Pri platbe kartou preferujeme používať bezkontaktnú platbu cez POS terminál s možnosťou využiť platbu cez telefón. Akceptujeme aj stravovacie karty Ticket restaurant a Calliogastro.

Hygienické opatrenia

Pracovníci výdaja ako aj dovozu budú mať po celú dobu nasadené rúška a ochranné rukavice. Bezpečnosť prevádzky je v Canavas na prvom mieste. Všetkých zákazníkov chce prevádzkovateľpožiadať, aby boli pri všetkých formách predaja zodpovední, používali hygienické rukavice a rúško, pri čakaní v rade dodržiavali bezpečné rozostupy.

Zdroj: Essence communications, Foto: Arkon