Aj to je Banská Bystrica…

SPRÁVY
1 /

Zdá sa, že marketingová reklamná kampaň VISIT BB „Aj to je Banská Bystrica“, ktorá sa spustila minulý rok na propagáciu mesta pod Urpínom a cestovného ruchu, dosiahla svoj nechcený vrchol prvého apríla 2013. Návštevníkov Banskej Bystrice víta na facebooku vskutku netradičný, ale nadmieru aktuálny plagát.

vitajte v bb1Oceňujúc ironickú  tvorivosť neznámeho autora sme neodolali pokušeniu podeliť sa s vami o nové poňatie marketingu – vystreliť si z vlastného produktu. Aj s rizikom, že podobne ako s krstom knihy a novou bystrickou hymnou sa nevyhneme verejnej kritike. Ale predsa len. Však začína apríl a prvý deň v tomto mesiaci je označovaný za bláznivý, takže všetko treba brať s rezervou…

Aj to, že na Veľkonočný pondelok sa pod „studeným“ slnkom museli oblievači a oblievané občas brodiť zbytkami snehovej nádielky z Veľkého piatku, čo bolo v tomto ročnom období nevídané, ale pravdupovediac to nemohlo narušiť dobrú náladu Bystričanov počas tohto tradičného sviatku jari.

Čo je však horšie, ešte aj v apríli sa musíme spolu s návštevníkmi mesta trmácať po  cestách s morom výtlkov, čo nie je práve najlepšia vizitka budúceho stredoeurópskeho centra cestovného ruchu. Keď už vkladáme do pozitívneho marketingu a vykresľovania dobrého mena Banskej Bystrice množstvo energie a financií, nemali by sme zabúdať, že s námahou vypracovaný príjemný obraz mesta pre turistov sa môže šmahom ruky zmeniť na opak a z virtuálnej reality sa stane iba holá skutočnosť.

Tak je to aj s našimi deravými bystrickými cestami. Prvého apríla to znie ešte ako vtip, na ktorom sa môžeme zabaviť, ale potom je z toho žiaľ opäť iba tvrdá realita všedného dňa, ktorá nám po nabehnutí na dieru ďalej dvíha adrenalín v krvi a právom nadávame.

Takže teraz už vážne: „Kedy sa konečne Bystričania a návštevníci mesta dočkajú bezpečných opravených ciest?“  Ide o to, že v apríli to už naozaj prestáva byť sranda…

vitajte v bb2

Zdroj: Bystricoviny.sk