Zdá sa, že marketingová reklamná kampaň VISIT BB „Aj to je Banská Bystrica“, ktorá sa spustila minulý rok na propagáciu mesta pod Urpínom a cestovného ruchu, dosiahla svoj nechcený vrchol prvého apríla 2013. Návštevníkov Banskej Bystrice víta na facebooku vskutku netradičný, ale nadmieru aktuálny plagát.
Oceňujúc ironickú tvorivosť neznámeho autora sme neodolali pokušeniu podeliť sa s vami o nové poňatie marketingu – vystreliť si z vlastného produktu. Aj s rizikom, že podobne ako s krstom knihy a novou bystrickou hymnou sa nevyhneme verejnej kritike. Ale predsa len. Však začína apríl a prvý deň v tomto mesiaci je označovaný za bláznivý, takže všetko treba brať s rezervou…
Aj to, že na Veľkonočný pondelok sa pod „studeným“ slnkom museli oblievači a oblievané občas brodiť zbytkami snehovej nádielky z Veľkého piatku, čo bolo v tomto ročnom období nevídané, ale pravdupovediac to nemohlo narušiť dobrú náladu Bystričanov počas tohto tradičného sviatku jari.
Čo je však horšie, ešte aj v apríli sa musíme spolu s návštevníkmi mesta trmácať po cestách s morom výtlkov, čo nie je práve najlepšia vizitka budúceho stredoeurópskeho centra cestovného ruchu. Keď už vkladáme do pozitívneho marketingu a vykresľovania dobrého mena Banskej Bystrice množstvo energie a financií, nemali by sme zabúdať, že s námahou vypracovaný príjemný obraz mesta pre turistov sa môže šmahom ruky zmeniť na opak a z virtuálnej reality sa stane iba holá skutočnosť.
Tak je to aj s našimi deravými bystrickými cestami. Prvého apríla to znie ešte ako vtip, na ktorom sa môžeme zabaviť, ale potom je z toho žiaľ opäť iba tvrdá realita všedného dňa, ktorá nám po nabehnutí na dieru ďalej dvíha adrenalín v krvi a právom nadávame.
Takže teraz už vážne: „Kedy sa konečne Bystričania a návštevníci mesta dočkajú bezpečných opravených ciest?“ Ide o to, že v apríli to už naozaj prestáva byť sranda…
Zdroj: Bystricoviny.sk


















