Bystričanka Lujza Púchyová: Chceme inšpirovať ženy, aby aj vo svojich obavách našli odvahu

ZAUJÍMAVOSŤ
0 /

Lujza Púchyová (28) z Banskej Bystrice, ktorá stojí za výrobou módnych čeleniek a turbanov úspešne pokračuje v budovaní identity svojej značky. Po zmenách, ktorými prešlo jej podnikanie od začiatku tohto roka, naďalej pokračuje v spolupráci s nemocnicami v rôznych mestách.

Do svojho portfólia zaraďuje ako novinku aj kampaň pre všetky odvážne ženy, ktoré sa neboja nájsť vo svojom strachu pozitívum. Súčasťou konceptu sú známe osobnosti, ale i ženy s výnimočnými príbehmi.

Od začiatkov k súčasnosti

K podnikaniu v módnom priemysle ju priviedla v roku alopécia – kožné ochorenie, ktoré spôsobuje vypadávanie vlasov a ochlpenia. Po tom, čo nenašla vhodnú a hlavne účinnú liečbu na Slovensku, rozhodla sa odcestovať na Srí Lanku, kde ju oslovila alternatíva medicína – ajurvéda.

,,Aj keď začiatky pre mňa rozhodne neboli ľahké, po viac než roku podnikania môžem zhodnotiť, že sa oplatilo investovať do myšlienky konceptu všetok ten čas a energiu. Každý deň sa stretávam s pozitívnymi ohlasmi od žien s rôznymi životnými osudmi,“

konštatuje zakladateľka značky Moonlou Lujza Púchyová, ktorá svojou tvorbou pomáha rovnako chorým i zdravým ženám.

Od začiatkov jej podnikania prešiel už nejaký čas a vo firme došlo k niekoľkým premenám.

,,Ako prvú by som spomenula zmenu vo výrobe. Z malej krajčírskej dielne na Srí Lanke, kde sme šili naše prvé kolekcie vlasových doplnkov, sme sa presunuli na Slovensko. Klientky si tak už niekoľko mesiacov kupujú lokálny produkt,“

objasňuje Púchyová.

Pomoc (nielen) onkologickým pacientkám

Mladá a talentovaná Slovenka rozbehla za posledné obdobie niekoľko zaujímavých príkladov spolupráce.

,,Popri kolaborácii s nemocnicami v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici, o ktorých už možno ľudia počuli, sme so značkou expandovali aj do iných miest, dokonca aj za hranice Slovenska. Samozrejme, stále funguje náš online shop, ktorý je k dispozícii všetkým ženám, ktoré osloví naša produkcia a dizajn doplnkov, “

dodáva Bystričanka.

O novej kampani

Naďalej tiež pretrváva kampaň ,,jeden produkt kúpiš, jeden turban daruješ,“ v rámci ktorej môžete aj vy venovať jeden detský turban na detskú onkológiu v Banskej Bystrici. To ale nie je jediný zaujímavý projekt, vďaka ktorému si usmievavá podnikateľka vyslúžila sympatie mnohých fanúšikov.

,,Na jeseň spúšťame novinku s názvom Odvaha byť. Cieľom projektu je premeniť obavy na spomínanú odvahu, inšpirovať ženy k tomu, aby sa nebáli vyjsť zo svojej komfortnej zóny a prijať strach, s ktorým bojujú. Zároveň im chceme pomôcť k tomu, aby otvorili tieto tabuizované témy a začali o nich hovoriť,“

vysvetľuje Lujza a dodáva:

,,Každá z nás si niečím prechádza a všetky sme svojím spôsobom odvážne. Myslím si však, že len akceptovanie vlastného strachu nás môže posunúť vpred. Sama som si tým prešla.“

V rámci konceptu Odvaha byť vyspovedala mladá podnikateľka niekoľko žien zo Slovenska. Súčasťou projektu sú aj známe tváre.

Zdroj: Romana Dorotovičová, Foto: Moonlou