Len čo sme priniesli informáciu o problémoch vodičov áut, ktorí po osadení rampy s kovovými stĺpikmi na parkovisku pri Lidli na Tajovského ulici zažívajú najmä s väčšími autami kritické situácie, prišla reakcia. Do redakcie sme dostali mail od jedného z poškodených vodičov aj s oficiálnym stanoviskom obchodného reťazca..
„Akurát som čítal článok ohľadne nových rámp pri LIDL nad plážou, ja som si tam tiež poškodil auto. Podľa Lidl je všetko v poriadku podľa noriem. Ale škodu na aute si musím zaplatiť sám. Čo v mojom prípade je cez 2.000 eur. Aspoň sa rozhodli osadiť novy vyšší stĺpik,“
napísal nám Bystričan Peter.
Ide o dosť nevhodne a zbytočne umiestnený železný stĺpik pri vjazde na parkovisko. Ten je osadený asi v dvoch tretinách celkovej šírky vjazdu od parkovacieho automatu. Nevedno, načo tam je, pretože medzera pri zatvorenej rampe je aj bez tohto stĺpika tak malá, že tadiaľ žiadny automobil neprejde. Táto zábrana neslúži ani pre motocyklistov, ktorým tadiaľ umožňuje pohodlný prejazd. Ale spôsobuje časté strety s autami a ich poškodenie.
Peter nám poskytol aj oficiálne stanovisko majiteľa parkoviska:
„Ďakujeme Vám za Vašu reakciu ohľadne stĺpika pri parkovacej rampe pri predajni potravín Lidl v Banskej Bystrici. Daný rampový systém bol naprojektovaný podľa noriem a bol prevzatý dopravným inšpektorátom. Keďže spomínate, že stĺpik je akurát málo viditeľný a naozaj dôkazom toho je aj to, ako teraz vyzerá, rozhodli sme sa osadiť stĺpik vyšší, aby bol lepšie viditeľný a vodiči sa tak mohli lepšie okolo neho orientovať. Veríme, že sa tým zabráni ďalším problémom a povedie to k Vašej spokojnosti.“
No uvidíme, či táto úprava vstupu na parkovisko s rampou pomôže. Budeme to ďalej sledovať. Zároveň nám môžete aj ďalej posielať do redakcie vaše príbehy alebo problémy, s ktorými sa stretávate v meste a nikto sa o to nestará. Radi ich zverejníme a budeme sa snažiť hľadať riešenie.
Autor: (dem), Foto: ilust.

















