Banskobystričania hodnotili komunikačné nástroje mesta

SPRÁVY
0 /

Na skvalitnenie komunikačnej stratégie stavila banskobystrická samospráva. Rozhodla sa prostredníctvom ankiet zmapovať názor obyvateľov na komunikačné nástroje mesta. Ich výsledky chce použiť na zintenzívnenie vzájomnej komunikácie medzi mestom a občanmi.

Oficiálna internetová stránka mesta www.banskabystrica.sk prešla od júna zmenou dizajnu a prehľadnejším rozčlenením obsahu podľa typu užívateľa. Pre lepšiu orientáciu bola prepracovaná titulná stránka tak, aby užívateľ našiel hľadanú informáciu čo najrýchlejšie. Novým prvkom je aj pravidelná anketa. V júni sme sa návštevníkov pýtali z akého zdroja čerpajú informácie o dianí v meste. A tu sú kompletné výsledky:

Internetová stránka – 32 %
Radničné noviny – 32 %
Informačné tabule v mestských častiach – 10 %
Plagáty a letáky – 10 %
Klientske centrum – 8 %
Iné – 9 %

Nová anketová otázka je pre respondentov pripravená každý mesiac, v súčasnosti odpovedajú na otázku „Čo býva pre vás najväčším lákadlom počas Dní mesta Banská Bystrica a Radvanského jarmoku?“ Najnavštevovanejším na mestskej internetovej stránke je diskusné fórum a vyhľadávané sú aj informácie na elektronickej úradnej tabuli.

Dobrá informovanosť občanov a spätná väzba o poskytovaných službách samosprávy je pre Mesto Banská Bystrica trvalá úloha. Aj preto magistrát pripravil pre obyvateľov anketu s dvadsiatimi otázkami, zverejnenú v aktuálnom čísle mestského periodika Radničné noviny. Svoje názory, postrehy a hodnotenia na informačnú stratégiu mesta môžu Banskobystričania vyjariť do konca prázdnin, po tomto termíne radnica odpovede vyhodnotí. Respondenti môžu vyplnenú anketu doručiť poštou na adresu mestského úradu, alebo využiť zberné urny v Klientskom centre či Kultúrno – informačnom stredisku v Banskej Bystrici. Záujemcovia ju nájdu aj na mestskej internetovej stránke a v elektronickej forme ju môžu poslať na e-mailovú adresu: radnicnenoviny@banskabystrica.sk.

Zvolenou komunikačnou stratégiou chce mesto skvalitniť služby samosprávy, zlepšiť komunikáciu s obyvateľmi a v neposlednom rade vytvoriť Banskobystričanom ďalšiu možnosť vyjadriť svoj názor k správe vecí verejných.

Zdroj: TS mesta Banská Bystrica