Orange vytvoril v Banskej Bystrici 197 nových pracovných miest

SPRÁVY
7 /

Spoločnosť Orange Slovensko otvorila v Banskej Bystrici nové zákaznícke centrum. Call centrum, administratívna a technická časť vytvorili 197 nových pracovných miest.

Pásku počas slávnostného otvorenia prestrihol riaditeľ, richtár a župan – generálny riaditeľ spoločnosti Orange Slovensko Pavol Lančarič, primátor mesta Banská Bystrica Ivan Saktor a predseda Banskobystrického samosprávneho kraja Milan Murgaš.

Richtár i župan privítali vytvorenie ďalších pracovných miest nadnárodnou spoločnosťou práve v Banskej Bystrici: „BBSK je zriaďovateľom Strednej priemyselnej školy Jozefa Murgaša, ktorej absolventi sú vhodní práve pre spoločnosť, ako je Orange,“ povedal predseda BBSK Milan Murgaš.

orangePobočku otvorili už 1. apríla 2009, vo štvrtok, 1. októbra ju slávnostne uviedli do prevádzky pri príležitosti dosiahnutia cieľovej kapacity zamestnancov. „Vytvorenie zákazníckeho centra nás ešte viac priblíži k zákazníkom v tomto regióne a umožní nám využiť možnosti trhu práce, ktoré sú už v Bratislave obmedzené,“ uviedol riaditeľ Úseku služieb zákazníkom spoločnosti Orange Vladislav Kupka.

Nové Call centrum bude poskytovať kompletnú zákaznícku podporu, fakturačnú i technickú starostlivosť. Dôvodmi presťahovania časti strediska z Bratislavy sú aj nižšie prevádzkové náklady. Podľa generálneho riaditeľa spoločnosti Orange, v Bratislave už spoločnosť nevedela nájsť dostatok kvalifikovaných pracovných síl, v Banskej Bystrici ich našli. Presídlením časti zákazníckeho centra do Banskej Bystrice vytvorila spoločnosť aj záložné pracovisko. V prípade, že by napríklad pre technickú poruchu vypadlo centrum v Bratislave, Banská Bystrica ho dokáže plnohodnotne nahradiť.

Zdroj: www.bbsk.sk, foto: Ján Bábel